Retourneren en Klachten

Retourneren

Bij Sneakersenzo kun je zonder reden je aankoop terugsturen indien mogelijk in de originele verpakking en voorzien van de originele hang- en prijs-tag. Natuurlijk is het toegestaan om het product te passen, doe dit op een schone ondergrond.

Hoe werkt het?

Binnen welke termijn mag ik een artikel retourneren?

Je kunt je bestelling binnen maximaal 14 dagen, vanaf de datum waarop je de mail met leveringsinformatie ontvangt, retourneren of ruilen.

Zitten er kosten verbonden aan retourneren?

Sneakersenzo brengt geen kosten in rekening voor het retourneren van een artikel. Wel betaal je zelf de kosten voor het retour zenden van het pakket.

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

Nadat de retour is ontvangen, stort de financiële administratie zo spoedig mogelijk, doch binnen uiterlijk 14 dagen na ontbinding, het aankoopbedrag plus eventuele verzendkosten van de heen-verzending terug op je rekening. Voor een snelle afhandeling is het wel noodzakelijk dat je de retour per mail hebt aangekondigd. Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee de schoenen betaald zijn.

Klachten

Wat te doen als ik een klacht heb over een artikel dat ik bij Sneakersenzo heb gekocht?   

Wanneer je een klacht hebt over een artikel dat je bij ons hebt gekocht, vragen wij je een duidelijke digitale foto van de klacht te maken en deze te mailen naar klachten@sneakersenzo.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur. Je hebt 3 maanden garantie op acceptabele klachten.

Wanneer je van ons een mail hebt ontvangen met een bevestiging dat het om een acceptabele klacht gaat vragen wij je het artikel naar ons op te sturen. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en stuur deze en de (kopie) factuur mee met de retour. Het retour formulier hebben wij meegestuurd met je bestelling. Vergeet niet je rekeningnummer in te vullen zodat we de verzendkosten van het terugsturen op je rekening kunnen terugstorten. Wanneer je de klacht naar ons verstuurd  willen wij vragen dit diezelfde dag aan te kondigen per mail naar klachten@sneakersenzo.nl. Vermeld hierin je ordernummer en welk artikel je naar ons hebt teruggestuurd. Zonder aankondiging per mail kunnen wij de klacht niet behandelen!

Hoe snel wordt mijn klacht behandeld?

Wij streven ernaar een ingediende klacht binnen 14 werkdagen te behandelen. Wanneer een vraag, een langere verwerkingstijd lijkt te gaan hebben, ontvang je bericht van ons met een indicatie wanneer een uitvoeriger antwoord verwacht kan worden.  

Wat zijn klachten die niet vergoed kunnen worden?

Klachten dienstverlening

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Sneakersenzo
Postbus 1038, 2280CA, Rijswijk

T. 070 3695566
email: klantenservice@sneakersenzo.nl


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Sneakersenzo bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

 


Sneakersenzo.nl © 2017 - Powered by Exclusive-IT