• UITVERKOOP OUDE COLLECTIES - tot 40% op alles !

Click to Hide Hello

Click to Show Hello

Meest Gestelde Vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Zodra wij het aankoopbedrag hebben ontvangen gaan wij aan de slag met uw order. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te leveren.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Indien de bestelling per pakketpost is verzonden ontvang je per omgaande een Track & Trace code.

Kan ik een bestelling retourneren?
Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze natuurlijk geretourneerd worden. Echter gelden voor retouren wel enkele voorwaarden welke vermeld staan op de pagina ruilen / retourneren.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe kan ik dat doen?
Wanneer je een bestelling wilt annuleren, verzoeken we je ons dit zo snel mogelijk per email te laten weten. Vermeld hierin het ordernummer. Wij bevestigen je verzoek per e-mail. Als de bestelling nog niet is verzonden zullen we het aankoopbedrag, wanneer je dit al voldaan hebt, terugstorten. Alleen indien de bestelling nog niet is verzonden, zullen we tevens eventuele verzendkosten aan je crediteren. Indien de bestelling al is verzonden, storten we het aankoopbedrag terug zodra we het artikel/de artikelen retour ontvangen hebben.

Hoe weet ik wanneer de korting bij jullie omhoog gaat?
Met ons wekelijks wisselende aanbod is onze collectie altijd actueel. Dit betekent echter dat restanten en/of extra partijen afgeprijsd kunnen worden om ruimte te maken voor volgende collecties. Onze uitverkoop start langzaam met elkaar opvolgende acties. De opvolgende acties kunnen aantrekkelijker zijn qua prijs, maar niet qua keuze in de collectie. Wil je op de hoogte blijven van onze acties, meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Ik heb mijn bestelling net ontvangen en nu geeft sneakersenzo.nl al meer korting. Heb ik recht op geldteruggave?
Voor een bestelling geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van de bestelling wordt vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad om de collectie te bestellen die op dat moment op voorraad is. Deze is wellicht niet meer beschikbaar op onze website tijdens een nieuwe actie. Een ondernemer is volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. De consument heeft geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

Hoe kan ik jullie het snelst bereiken?
sneakersenzo.nl is altijd bereikbaar. De contactgegevens staan op de site.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu ?
Ondanks alle inspanningen van onze kant, kan het natuurlijk voorkomen dat er iets niet goed gaat met de afhandeling van de bestelling of dat er iets mis is met het aangekochte artikel.Mocht je jouw pakket niet hebben ontvangen neem dan binnen 3 dagen contact met ons op zodat we een onderzoek kunnen doen. Na deze 3 dagen is een onderzoek helaas niet meer mogelijk.

Ik heb een klacht over mijn product, hoe lange garantie heb ik ?
Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het betreft een fabricagefout, dan is de reparatie helemaal gratis. Wij geven op al onze producten een halfjaar garantie. 

Heb je een klacht: stuur een email naar info@sneakersenzo.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en proberen samen tot een oplossing te komen. Verkeerd geleverde artikelen worden indien mogelijk omgeruild (op onze kosten) of worden terugbetaald indien niet meer leverbaar.