• UITVERKOOP OUDE COLLECTIES - tot 40% op alles !

Click to Hide Hello

Click to Show Hello

Ruilen & Retourneren

BIJ SNEAKERSENZO.NL IS HET ALTIJD GRATIS RETOURNEREN !!!

 

Hoe kan ik een product retourneren?
Via onze retour portal heb jij alles zelf in de hand. Past je product niet en of is je product niet naar verwachting? Meld je product gemakkelijk en snel als retour aan in onze portal. Per order kun je 1 gratis retourlabel aanmaken. Let op ! Plak de retourlabel goed over de oude verzendlabel heen zodat deze niet meer zichtbaar is.Het is overigens niet verplicht om onze retourlabel te gebruiken, je mag het ook zelf (aangetekend of verzekerd) retourneren als je daar een beter gevoel bij hebt. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en bij problemen dien je het dus ook zelf op te lossen.

Hoe moet ik mijn product retourneren? 
Je dient je product in de originele staat (dus ongedragen) en in de originele verpakking te retourneren. Ook is het niet toegestaan om jouw product in alleen de originele verpakking te retourneren. Je dient altijd een omdoos of een verzendzak te gebruiken zodat alles netjes en nieuw blijft.

Wat is de retourtermijn?
Bij ons heb je 30 dagen retourrecht voor artikelen die ongebruikt en onbeschadigd zijn. De retouraanvraag dient binnen 30 kalenderdagen na aflevering in ons bezit te zijn, in de originele productverpakking.

Kan ik een product ook ruilen?
Ruilen kan, vul het retourformulier in en stuur deze mee met het retourpakket of plaats vast een nieuwe order. Bij een nieuwe order plaatsen heb je het product natuurlijk sneller in huis. Voor alle bestellingen geldt: op werkdagen voor 23:30 uur besteld, de volgende dag in huis (indien op voorraad.)

Ik heb een verkeerd of defect product ontvangen, of een andere klacht over het product, wat nu?
Heb je een onjuist product ontvangen, verkeerde maat, een product dat defect is of een andere klacht? Dat horen wij natuurlijk graag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 3 werkdagen. Om het zo goed en snel mogelijk voor je op te kunnen lossen, vragen wij je om dit te melden bij onze klantenservice via info@sneakersenzo.nl. Defecte producten worden altijd beoordeeld. Betreft het een fabricagefout dan wordt het product omgewisseld.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na het terugsturen van een retour?
We proberen ervoor te zorgen dat het bedrag zo snel mogelijk weer op je rekening staat. Dit gebeurt uiterlijk een week na ontvangst van de retour. 

Wie is er er verantwoordelijk voor de retourzending ?
Het risico en de bewijslast voor de retourzending ligt bij jou, de koper. Raakt het product tijdens het transport kwijt of beschadigd, dan ben jij daarvoor verantwoordelijk. 

--------------------------------------------------------------------------------